هَمون

همون چیزها

هَمون

همون چیزها

خواب بی کفش

محمد حسین حکیمی سیبنی | جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۵۸ ق.ظ | ۰ نظر

یک روز صبح با اضطراب از خواب پرید و گفت فکر کنم اشتباه انتخاب کردم، باید کفش را انتخاب میکردم چرا آنقدر سریع گفتم دمپایی، واقعا انتخاب سختی نبود مشخصه کفش انتخاب بهتریه، چرا آخر دمپایی را انتخاب کردم؟
دیشب خواب دیده بود به او این اختیار را داده‌اند که از بین ماندن کفش در این دنیا و یا ماندن دمپایی یکی را انتخاب کند و او وقتی خواب بوده دمپایی را انتخاب کرده ولی حالا که به بیداری برگشته فکر می‌کند که خیلی واضح بوده که کفش حق بیشتری به گردن ما دارد و آن باید با ما در این دنیا می‌ماند نه دمپایی. ولی او حالا دیگر انتخابش را کرده و گمون می‌کنم دیگر تو هیچ خوابی کفش به پا نخواهد داشت.

  • محمد حسین حکیمی سیبنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی